Aşık olunası özellikleri ile ülkemizin en güzelleri yani İzmir’in kızları
  • Anasayfa
  • İzmir
  • Aşık olunası özellikleri ile ülkemizin en güzelleri yani İzmir’in kızları

Aşık olunası özellikleri ile ülkemizin en güzelleri yani İzmir’in kızları

Türkiye için İzmir vazgeçilmez şehirlerden, İzmir'in kızlarının güzel olduğu da dillere destan. Bu yüzden Türkiye'nin İzmir gibi bir şehirden yoksun olması tahmin dahi edilemez. Peki İzmir kızlarını çekici kılan özellikler nelerdir?


Aşık olunası özellikleri ile ülkemizin en güzelleri yani İzmir’in kızları

İzmir kızlarının en güzel özelliklerinden biri yüzlerinde onların güzelliğine güzellik katan samimi gülümsemeleridir. Ege'nin sıcak esintisi yüreklerine vurur, sıcakkanlı davranırlar. Narin ve zarafet sahibidirler aynı zamanda cesur yüreğe sahip dişi aslan gibidirler. Yapmacık değillerdir, depresif davranmak onlara ait bir davranış değildir. Güzelliklerine tasvir gerekmez, su gibidirler.

 

Güzel olmak için her türlü sırra vakıftırlar, evde bile en bakımlı halleri ile gezinirler. Kadın gibi kadındırlar, asla kabalık işlenmemiştir ruhlarına. Saç kadınlardaki en önemli aksesuardır ve saçlarının bakım ve güzelliği insanı can evinden yakalar, sarmalar. Güzellikleri ebeveynlerinden gelmiştir, ırsidir, bunu muhafaza etmede titizlik gösterirler.

 

Güzelliklerini gölge eden kötü düşünce özelliğine sahip değillerdir. Güzellikleri bulaşıcıdır, başka şehirlerden gelen kızlar dahi İzmir'in havasına bürünür, İzmir kızı gibi davranmaya başlarlar. İzmir kızı konuşmaya başladı mı tatlı bir name dolanır kulaklarınızda, hiç bitmesin istersiniz. Güzellikleri yanında maharetleri de vardır.

 

Ege'nin zeytinyağlı lezzetlerini yapma da üstlerine yoktur. Sanat ruhlarına işlenmiş bir nakış gibidir; tiyatro, dans, şarkı söyleme, resim yapma mutlaka birinden birine sahiptir İzmir kızı. Yedisinden yetmişine her İzmirli kadın güzeldir, her yaşında ayrı özeldir.



Etiketler: izmirin kızları izmir kızı izmir güzeli izmir güzelleri

BU YAZIYI PAYLAŞ

BENZER YAZILAR

Parfüm nasıl yapılır

Değerli hanımlar ve beyler bu yazımızda sizlere parfüm nasıl yapılır ondan bahsedeceğiz Devamı

Diyet nasıl yapılır

Her gün bir yeni çeşidiyle karşımıza çıkıp mevcut kilolara kilo katan fast food, sağlıklı yaşamı da,... Devamı

2014 abiye modelleri

Evet 2014 bayan abiye modelleri Devamı


YORUMLAR (0) Onay Bekleyen (0)

Bu yazıya ait yorum bulunamadı. İlk yorumu siz yapın.

YORUM YAZ

guvenlik

Editörün Seçtikleri

3 aylık OHAL kararı !

Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından açıklanan 3 ay sü...


Olağanüstü hal nedir? Karar nasıl alınır?

15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından 3 ay sür...


Ege'de Caretta Caretta'yı Kafasına Vurarak Öldürdüler!

Muğla’nın Fethiye İlçesi'nde sahile, nesli tükenme...


Dardanel Ton: Pilavını Ton'la dedi ve kaybetti...

Pilavını Tonla sloganı ile her gün reklamlarda kar...


İzmir'de yeni nesil yaya geçitleri!

İzmir Büyükşehir Belediyesi "Önce Yaya Güvenliği P...


Popüler Yazılar

Yepyeni Bir Sektör - Yazı Yazarak Para Kazanma!!!

Son zamanların belki de en çok konuşulan mesleği cezbedici fırsatları ile iş sahibi olmayan insanların para kazanmasını sağlıyor.

İzmir'de Kışın Yapılacak 10 Şey

Ege'nin incisi olarak bilinen İzmir, her mevsim başka güzellikleri tarihi dokusuyla harmanlayarak misafirlerine sunan bir sahil kenti olarak tanımlana...

İzmir'in En İyi Hastaneleri

İzmir'de bulunan başlıca hastanelerin olumlu olumsuz yönlerini sizler için derledik...

İzmir'de pazar günü yapılacak 10 şey

İzmir yazıyla kışıyla cennet gibi bir şehirdir. Orada yaşayan insanların keyifle yapabilecekleri birçok aktivite bulunmaktadır.

İzmir’de Kesinlikle Görülmeye Değer Yerler

Her millet kendi kültüründen bir takım özellikler katarak şehrin mimari yapısının oluşmasına katkıda bulunmuştur. Peki şehirde görülmesi gereken değiş...

Aşık olunası özellikleri ile ülkemizin en güzelleri yani İzmir’in kızları

Türkiye için İzmir vazgeçilmez şehirlerden, İzmir'in kızlarının güzel olduğu da dillere destan. Bu yüzden Türkiye'nin İzmir gibi bir şehirden yoksun o...

Eşini sokaklarda çıplak gezdirdi!

Eşinin kendisini aldattığını öğrenen adam New York sokaklarında önce havluyla sonra da çırıl çıplak gezdirdi.

Makale Hizmeti Yazarlarının Dikkatine!

Makale Hizmeti servisimizde yazan yazar arkadaşların en sık yaptığı hatalar ve bu hataların editör, koordinatör arkadaşlarımıza yaşattığı zorluklar......

İzmir’le Alakalı Hiç Duyulmayan 18 Bilgi

Yolda geçen herhangi bir insana 'İzmir hakkında ne düşünüyorsunuz?' diye sorulduğunda onlarca şey söyleyebilir fakat İzmir hakkında kimsenin bilmediği...

İzmir'de Gidilecek En İyi Restoranlar

İşte İzmir'de Gezilecek En İyi Restoranlar, sizler için bu yazımızda derlendi.

Son Yorumlar

3 aydır düzenli olarak akşamları işten gelince yazıyorum, her ay düzenli ödeme alıyorum gayet başarılı bir sistem. yönetici arkadaşlara bu imkanı sağladıkları için teşekkürler

Daha 10 gündür yazarlık yapıyorum bu sistemde neredeyse 300 liraya yaklaştım. Tabi baya bi yorucu oldu :d

Sadece akşamları 3 tane 5 tane yazabiliyorum ama yine de ek gelir oldu şükür

1000 lira kazanamasam da evin masraflarına bir hayli katkıda bulunuyorum gerçekten :)

Profesyonel bir yazarım ben. Büyük çaplı projeler çıkartabilirim Amatör makale yazarlığından ziyade proje bazlı işler yapıyorum. Eğer bu koşullarda bir iş çıkarsa seve seve yaparım.. Harcadığım emeği...

Seyirtepe de evlenme teklifi almıştım ben ya :)

Asansör Favorim :)

Kesinlikle gitmeyen herkes tek tek gitsin gezsin!

Çok güzel teknikler, teşekkür ederim :) Mutlaka deneyeceğim hepsini :)

Nisa Türkcan
2016 Oje Modası

Facebook'ta Biz

Site Hakkında

Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae itaque earum rerum. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae itaque earum rerum sint et molestiae non recusandae itaque earum rerum.

izmir Gezilecek Yerler

Copyright © 2015 | Tüm Hakları Saklıdır. - www.izmirsocial.net